Are Funny Town Names Useful for Fiction and Worldbuilding?
Hi everyone,I’m writing a fictional story and looking for funny town names to make my world feel more creative and unique. Funny town names can add humor and personality, but I also want them to sound believable.
Do you think using funny town names makes a story more engaging, or could it break immersion? If you’re a writer or game developer, how do you choose funny town names that balance humor and realism? Any tips or examples would be really helpful.
12 Views

Salut tout le monde, je suis arrivé sur cette plateforme en cherchant des avis sur des jeux où la chance compte moins que l’adresse. En lisant un commentaire, par simple curiosité, j’ai cliqué sur https://spin-mama.fr/bonus . Ce qui m’a frappé ici, c’est que la cupidité est ton pire ennemi. Sans bonus ni aides cachées, tu es seul face à tes choix. Une session m’a fait tout perdre, ce qui m’a bien fait réfléchir. De façon satisfaisante, la suivante, plus calme, s’est terminée. Depuis la Côte d’Ivoire, je considère ce jeu comme un véritable test de patience.