top of page

Norman Fenton Group

Public·1262 members

Logan Spencer
Logan Spencer

Er det lurt å satse live hos bookmakeren GGBet Norge?

Jeg bestemte meg for noen dager siden for å prøve meg på e-sport-spill og har sett på bookmakeren GGBet, men jeg har noen spørsmål. Jeg har lagt merke til at det er mange kamper der nå, og jeg lurer på om jeg bør satse på live-spill der? Jeg er helt nybegynner på dette. Kan dere fortelle meg om oddsen oppdateres raskt der? Jeg har nemlig lest at direktesendingene kan henge etter, eller at siden kan fryse. Kan det virkelig skje? Jeg har en venn som spiller hos bookmakeren https://ggbet-online.co.no , og han sier at han aldri har lagt merke til noe slikt. Det er også interessant å vite om innskudd: hvilken metode er raskest for å få pengene inn på kontoen? Jeg har et bankkort og en kryptovaluta-lommebok. Hvilken metode bør jeg bruke?

16 Views

Hvis jeg skal si det kort ut fra min egen erfaring: Live-spill på e-sport hos bookmakeren GGBet fungerer stort sett bra: Oddsen der oppdateres ganske raskt, siden de i live-spill kan forandre seg nesten hvert par sekunder etter hvert som kampen utvikler seg. Det er direktesendinger på nettstedet, spesielt for e-sport, men noen ganger kan strømmen ha en liten forsinkelse – dette er normalt for de fleste bookmakerplattformer. Hvis du er nybegynner, er det best å satse små beløp i begynnelsen og bare observere hvordan oddsen endrer seg under kampen.

편집됨

Members

© 2026 Norman Fenton

• Twitter
  • YouTube
  • LinkedIn
bottom of page